Mobiliteit

Mobiliteitsgarantie

Snel weer op weg

Arrow down Lees verder

Snel weer onderweg!

 

De Audi Mobiliteitsgarantie zorgt er voor, dat u onderweg dankzij de pechhulp ter plaatse weer snel op weg bent. 24 uur per dag in Nederland en bijna heel Europa staat onze hulpverlening paraat. Wij zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk weer op weg kunt.

Hulp is onderweg

Wanneer een kleine reparatie of handeling ter plaatse noodzakelijk is (te laag olie- of koelvloeistofpeil of lekke band) kunt u rekenen op het gemak van Audi Mobiliteitsgarantie. In deze situatie zijn de kosten van de hulpverlening voor rekening van Audi.

In andere gevallen kunt ook een beroep doen op de Audi hulpverlening, alleen zijn de kosten voor vervolghulpverlening en de reparatie voor uw rekening. Voorbeelden hiervan zijn:

• Lege accu door eigen toedoen
• Naderhand verkeerd ingebouwde accessoires
• Sleutel in afgesloten auto achterlaten
• Vastgevroren onderdelen
• Ongeval of de gevolgen daarvan en diefstal of poging daartoe

Indien u strandt vanwege achterstallig onderhoud of geadviseerde reparaties die niet zijn uitgevoerd, kunt u wel een beroep doen op de Audi Mobiliteitsgarantie, maar zijn de kosten volledig voor uw rekening.

Belangrijk nummer

Voor de deur of elders in Nederland, als u met pech staat hoeft u enkel het gratis nummer 0800-2834 4857 te bellen. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar.
Meld duidelijk dat u Audi Mobiliteitsgarantie heeft en u wordt gratis geholpen.

Ook in het buitenland kunt u het gratis nummer bellen, u hoeft alleen een '0' toe te voegen: 00800-2834 4857.

Mocht het servicenummer om technische redenen niet bereikbaar zijn, kunt u direct naar Nederland bellen via (+31) 33 4949 102 (niet gratis).

Reparatie in het buitenland

Wanneer uw auto eenmaal bij de dealer staat, verlangt deze in de meeste gevallen een akkoord voor reparatie (handtekening). Houd daar rekening mee, aangezien de kans bestaat dat ze anders niet beginnen aan de reparatie en u en de dealer onnodig lang op elkaar wachten. Garages voeren reparaties in de meeste gevallen niet ‘gratis’ uit, ook als uw voertuig nog onder de fabrieksgarantie valt. Zij verlangen dat u direct betaalt en laten het aan u over om de kosten later alsnog vergoed te krijgen. In dat geval moet u de kosten voorschieten en dient u bij thuiskomst in Nederland de kosten in bij uw eigen Audi-dealer. Vraagt u dus om een factuur. Uw gerepareerde auto moet u zelf ophalen bij de Audi-dealer.

Uitgebreide ondersteuning

Mocht het mankement niet ter plaatse worden verholpen, wordt uw Audi voor reparatie naar de dichtstbijzijnde Audi Servicepartner gebracht. Mocht reparatie binnen 3 uur niet mogelijk zijn, dan biedt Audi de mogelijkheid om gebruik te maken van één van de volgende services:

• Vervangende auto voor de duur van reparatie (max. vijf dagen)
• Vergoeding van verder reizen met vliegtuig of trein, indien u geen gebruik maakt van een vervangende auto. De vergoeding bedraagt max. € 450,- per persoon
• Vergoeding van de kosten (taxi of openbaar vervoer) voor uw vervoer naar de Audi Servicepartner tot max. € 80,-
• Hotelovernachting (max. 5 dagen incl. ontbijt) voor u en uw passagiers
• Vergoeding van onder meer parkeergeld en telefoonkosten tot max. € 30,-
• Onderdelenservice, per express versturen van benodigde onderdelen in West Europa
• Repatriëring van de auto tot max. € 500,- als reparatie niet mogelijk is. Wanneer u zelf de auto ophaalt en aanbiedt ter reparatie bij een Audipartner, behoudt u het recht op deze vergoeding

Audi Mobiliteitsgarantie is geldig in de volgende landen:
België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Macedonië, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden en Zwitserland.